DP 2 - opravy zdrojů pro spojovací, komunikační a dílenské prostředky
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
DP 2 - opravy zdrojů pro spojovací, komunikační a dílenské prostředky
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00028763
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00028763
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
rámcová dohoda bez obnovení soutěže
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
17. 09. 2024 14:24
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Diana
Surname
Pavlisová
pavlisovad@army.cz
Phone 1
+420 973244562
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem zakázky je provádění kvalifikovaných oprav zdrojů pro spojovací, komunikační a dílenské prostředky (výměny a opravy jednotlivých komponent, článků, elektronických součástek k řízení baterie, termistorů, pojistek, odporů, snímačů teploty, separátorů, atd.) po dobu trvání Rámcové dohody dle tabulky cenové kalkulace k vyplnění a vložení zpět, další informace viz. příloha Obecné informace pro dodavatele. !!! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE (na základě plné moci) SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! Veškerá komunikace (dotazy) mezi zadavatelem a dodavatelem probíhá výhradně na portálu elektronického tržiště NEN. Předpokládaný objem zakázky po dobu platnosti dohody činí max. 2 400 000,00 Kč včetně DPH, zadavatel předpokládanou výši zakázky negarantuje. Předměty zakázky budou do opravy předávány dle jednotlivých „Výzev k poskytnutí dílčích plnění“. Podmínky VŘ: 1) Autorizované oprávnění zhotovitele k provádění kvalifikovaných oprav předmětu zakázky. 2) Garance nabídkové ceny po dobu trvání rámcové dohody (RD). 3) Náhradní díly a materiál použitý při opravě musí být fakturován za ceny v místě a čase obvyklém, náhradní díly musí být nové, tj. nepoužité, nerepasované, nepoškozené a odpovídat normám stanoveným výrobcem. Doba trvání RD: Dohoda se uzavírá na dobu 12 měsíců ode dne účinnosti této dohody, tj. dnem uveřejnění dohody v Registru smluv, a nebo do vyčerpání předpokládané celkové ceny za provedené služby. Doba plnění: Doba dílčích plnění je vždy do 30 kalendářních dnů od podepsání výzvy k poskytnutí plnění. Dobu plnění může zhotovitel prodloužit v případě dodání komponentů potřebných pro opravu zařízení třetí osobou s delší dodací lhůtou, která zhotoviteli objektivně neumožňuje plnit závazky z příslušné výzvy k poskytnutí plnění ve výše uvedeném termínu. Tuto skutečnost musí zhotovitel objednateli písemně doložit. Zpracování nabídkové ceny: Celková cena za provedení opravy dle specifikace (počet MJ je kalkulován dle předpokládaného objemu oprav v době trvání rámcové dohody, není však garantován). Kritéria hodnocení (při splnění podmínek VŘ): Hodnocení dle ekonomické výhodnosti: 1. nejnižší celková cena provedených oprav 100 %
Code from the NIPEZ code list
31400000-0
Name from the NIPEZ code list
Akumulátory, galvanické články a baterie
Main place of performance
Pardubický kraj
Code from the CPV code list
31400000-0
Name from the CPV code list
Akumulátory, galvanické články a baterie
SUBJECT-MATTER NAME
Akumulátory, galvanické články a baterie
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ053 | Pardubický kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
Yes
Framework contract/agreement
P24V00003930
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
17. 09. 2024 14:24 | Uveřejnění výsledku | |||
17. 09. 2024 14:24 | Uveřejnění účastníků |